Shop Mobile More Submit  Join Login
Tg landmines aftermath  by AWSOMEDUDEX90 Tg landmines aftermath  by AWSOMEDUDEX90
Looks like those land mines got me
Credit to geminim for the picture I did the dialog For it thx bro for doing this for me
geminim
Add a Comment:
 
:iconswappyshira:
SwappyShira Featured By Owner Mar 23, 2017
Really good Draw! ^^
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 23, 2017  Hobbyist Artist
Ikr geminim drew it
Reply
:iconswappyshira:
SwappyShira Featured By Owner Mar 23, 2017
Yep, this earns a follow ^^
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 23, 2017  Hobbyist Artist
Sure does
Reply
:iconspiralmaestro:
spiralmaestro Featured By Owner Mar 11, 2017
Awesome! Geminim does such good work. I'm glad that he made this art for you.
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Same here
Reply
:iconspiralmaestro:
spiralmaestro Featured By Owner Mar 11, 2017
Cool!
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
I really luv it
Reply
:iconspiralmaestro:
spiralmaestro Featured By Owner Mar 11, 2017
I feel the same way too.
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Sorry typo I ment to say cool do you like the dialogue
Reply
:iconspiralmaestro:
spiralmaestro Featured By Owner Mar 11, 2017
Yup! I enjoy the dialogue as well!
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Hehehe thx
Reply
(1 Reply)
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Cool down you like the dialogue
Reply
:icongeminim:
geminim Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
Gintoki Troll Face Plz Looking good 
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Um thx?
Reply
:iconstateofd-e-b:
StateOfD-E-B Featured By Owner Mar 11, 2017  Student Digital Artist
Why the question mark? He did draw it for you, did he not?
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
I was trying to be in chraracter due to the text
Reply
:iconstateofd-e-b:
StateOfD-E-B Featured By Owner Mar 11, 2017  Student Digital Artist
Ah, makes sense.
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Yup if you read the dialogue and read his comment you will get it
Reply
:iconlildawg32301:
Lildawg32301 Featured By Owner Mar 11, 2017  Student Writer
Cool!
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Ikr
Reply
:iconlildawg32301:
Lildawg32301 Featured By Owner Mar 11, 2017  Student Writer
Gem is a cool dude.  He is very patient when he works with other people, no matter what.
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Yeah and he finished this really fast to
Reply
:iconlildawg32301:
Lildawg32301 Featured By Owner Mar 11, 2017  Student Writer
He is a fast worker.
Reply
:iconawsomedudex90:
AWSOMEDUDEX90 Featured By Owner Mar 11, 2017  Hobbyist Artist
Indeed I'm happy of how this turned out
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 11
Image Size
39.0 KB
Resolution
538×763
Submitted with
DeviantArt for Android
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
350
Favourites
13 (who?)
Comments
29
Downloads
1
×